همسپار | ایجاد تبلیغات شناور
تبلیغات
بستن پنجره
جستجو

دانلود فایل ورد Word پروژه اعتبار و درستی‌سنجی سیستم مبتنی بر منطق فازی

تصویر پست

دانلود فایل ورد Word پروژه اعتبار و درستی‌سنجی سیستم مبتنی بر منطق فازی

دسته بندی : کامپیوتر

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 428 کیلو بایت

تعداد صفحات : 56

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

نوع فایل: word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 56 صفحه
حجم : 455 کیلوبایت
چکیده
با توجه به رشد سریع پیچیدگی و اندازه نرم افزارهای شبیه سازی، طراحی ساختارهای کارآمد برای ارزیابی و اعتبارسنجی مسئله ی مهمی است. امروزه به منظور اعتبارسنجی و درستی‌سنجی از شبکه پتری استفاده می‌شود. استفاده از شبکه‌های پتری برای مدل‌سازی سیستم‌هایی از رویدادهای گسسته است که این رویدادها ممکن است به صورت همروند یا با تقدم و تأخر اتفاق بیافتند. اما همیشه داده‌های دقیق دارای مدل‌سازی دقیق ریاضی نیستند و گاهی اوقات این داده‌ها، داده‌های فازی هستند که با توجه به کاربرد و قابلیت‌های شبکه پتری انتظار می‌رود نتایج خوبی در زمینه اعتبار و درستی‌سنجی این‌گونه سیستم‌ها به دست آید. در طی این تحقیق به منظور ایجاد پایگاه دانش پرسش نامه ای مربوط به بخش فروش یک مجتمع تجاری طراحی گردید. هدف از این پرسش نامه مطالعه و بررسی میزان رضایت مندی مشتری ها از این واحد تجاری است. سپس به منظور اعتبار و درستی سنجی ابتدا پایگاه دانش به شبکه پتری فازی نگاشت داده و سپس گراف هایی برای بررسی خطاهای ساختاری پایگاه قانون تولید می شود. سپس بر اساس مرجع اعتبارسنجی، شبکه های پتری فازی برای بررسی خطاهای معنایی جستجو می شود.
واژگان کلیدی: اعتبار‌سنجی، درستی‌سنجی، منطق فازی و شبکه پتری
فهرست مطالب
فصل اول: مقدمه
۱-۱ مقدمه 2
۱-۲ اعتبار و درستی‌سنجی 2
۱-۳ توصیف مدل‌های رفتاری انسان 3
۱-۴ شبکه پتری 4
۱-۵ اجزای شبکه پتری 5
1-5-1 نمایش ساختار 6
۱-۵-۲ تعریف رسمی شبکه پتری 7
۱-۶ شبکه پتری فازی 7
۱-۷ نگاشت پایگاه دانش به FPN 10
۱-۸ خطاهای مدل‌های رفتاری انسان 11
۱-۸-۱ خطاهای ساختاری 11
1-8-2 خطاهای معنایی 13
۱-۹ ساختار تحقیق 15
فصل دوم: بررسی مقالات پیشین
۲-۱ مقدمه 17
۲-۲ بررسی مقالات پیشین 17
۲-۳ خلاصه فصل 19
فصل سوم: روش پیشنهادی
۳-۱ مقدمه 21
۳-۲ پرسش نامه ارزیابی واحد تجاری 21
3-2-1 معیارهای رضایت کلی (هیجانی) 21
3-2-2 معیارهای وفاداری (رفتاری، اثربخشی) 22
۳-۲-۳ دسته معیارهای ارزیابی کننده ی میزان رضایت از ویژگی های خاص (شناختی، اثربخشی) 23
3-2-4 معیارهای ارزیابی میزان تمایل برای خرید مجدد (معیارهای رفتاری) 23
۳-۳ ایجاد شبکه پتری فازی 24
۳-۴ درستی سنجی 26
۳-۵ اعتبارسنجی: ارزیابی ایستا 27
۳-۶ اعتبارسنجی: ارزیابی پویا 32
۳-۷ جدول مقایسه با راه کارهای پیشین 36
۳-۸ خلاصه فصل 37
فصل چهارم: نتیجه‌گیری و کارهای آینده
۴-۱ نتیجه¬گیری 39
۴-۲ پیشنهادها 39
واژه‌نامه 41
مراجع 42
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

دیدگاه خود را بیان کنید


تصوير من

در اینجا باید مختصری درباره خودتان بنویسید و شرح حال کوتاهی بنویسید.

اگر بدون ذکر منبع مطالب را کپي کنيد اتفاقي نميوفتد. ولي نکنيد!

طراحي شده توسط ميلاد دهقان عضو گروه رویین
همسپار | ایجاد تبلیغات شناور
تبلیغات
بستن پنجره